Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jarinka

8. 2. 2011 16:14
Lidi, udělejme si čas

na staré lidi v rodině nebo v sousedství. Přijdeme na to, že to vůbec nejsou hádavé babky a plesniví dědci, ale zajímavé živoucí legendy. Nepamatují si, co bylo před hodinou, ale dovedou barvitě vylíčit příhody ze svého mládí. Měla jsem kdysi kámošku, která mi vykládala, jak to chodilo na trzích ještě za císaře pána a co se jí vše na cestách za trhem stalo (padesát kilometrů denně pěšky). Taky jsem měla kámoše, který mi vyprávěl zážitky z války. Velmi poučné. Vám, lejdy Odarčenková, klikám na karmu, protože jste v té mizerně placené práci našla to krásné, jakoby to ani práce nebyla a výše výdělku byla naprosto nepodstatnou záležitostí.

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

8. 2. 2011 17:22
Re: Lidi, udělejme si čas

Hlavně je nejdůležitější naučit se rozumět jejich vrtochům a přehlížet je. Kolikrát na Vás zakřičí opravdu zle, že něco chce, ale já to řeším tak, že si k ní sednu a zeptám se, co se děje, že je dneska tak nepříjemná ? Jestli se jí něco stalo, tak ať mi to poví. Většinou se Vám rozbrečej v náručí, vypovídaj se a je klid. A to by měli umět i rodiny. Vlastně, tak by to mělo fungovat nejen se starými lidmi !!! Hned by bylo na světě líp. Díky, madam, za pochvalu. L. ;-)R^

0 0
možnosti
M

Mira4

8. 2. 2011 15:37
Klobouk dolů smekám hluboce, dámo!

R^

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

8. 2. 2011 15:54
Re: Klobouk dolů smekám hluboce, dámo!

Díky. L. ;-)

0 0
možnosti
K

krizi

8. 2. 2011 15:26
Dotaz

Mila pani Odarcenkova! Aby to nekdo vydrzel a bral jako Vy, musi se narodit jako andel anebo se k tomu dostane profesionalnim skolenim?

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

8. 2. 2011 15:57
Re: Dotaz

Ona to zas není taková oběť. Věřte, že takových jako jsem já, jsou statisíce !!! A někdy ten nápor na psychiku je tak velikej, že se člověk zhroutí. Nemám svatozář a navíc ve svých článcích hrozně lžu. Díky a hezký den !!! L. ;-)

0 0
možnosti
JM

jmitas

8. 2. 2011 13:32
Zbytečný komentář...

R^R^VJiří

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

8. 2. 2011 13:35
Re: Zbytečný komentář...

Zbytečná odpověď, rentiére. Opatruj se a díky !!! L. ;-)V;-D

0 0
možnosti
PM

KOLDAK

8. 2. 2011 12:56
Někdy si myslím, že lidi nakonec nejsou tak špatní

:-)

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

8. 2. 2011 13:15
Re: Někdy si myslím, že lidi nakonec nejsou tak špatní

Já taky. A myslím, že si to myslíme správně. Jsou mezi námi bezcitný grázlové, ale těch není zas tak moc. V porovnání, kolik lidí žije v ČR. L. ;-)

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

8. 2. 2011 11:12
Nojo, zase jsi mne dostala

Četlas "mou Růženku" na pokračování na webovkách? Nevím proč, ale mám dojem, že takhle by se chovala ta moje po x letech. Jen její život se odvíjel jinak. Liduš, začala jsem číst a bylo pod mrakem, teď svítí sluníčko.. víš, co tím chci říct, že? VVV

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

8. 2. 2011 12:03
Re: Nojo, zase jsi mne dostala

Ivett, nečetla, ale přečtu. Ty jsi sluníčko, tady je furt pod mrakem. Papa a dík. ;-)V

0 0
možnosti
DK

kadyna

8. 2. 2011 10:45
Skvělý!!

potkat takového človíčka musí být opravdu zážitek na celý život:-)

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

8. 2. 2011 12:01
Re: Skvělý!!

To si pište. A to jsem vylíčila setinu toho, co jsem s ní zažila. Bože, jak ona hřešila na svoji slepotu a hluchotu. Všude toho dokázala využít. Ale takovým milým způsobem, že se lidi spíš smáli. Teda mimo to metro. Díky . ;-);-D

0 0
možnosti
B

Bobrufka

8. 2. 2011 10:25
Liduškooooo

;-D;-D;-D jste báječná ženská. Kéž by se každý uměl takhle chovat ke starým lidem.

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

8. 2. 2011 11:58
Re: Liduškooooo

Borůvko, to já jen tak dělám, nesmíte mi všechno věřit. Ale díky, jste hodná holka. ;-)V

0 0
možnosti
DM

Aretta

8. 2. 2011 10:18
..šiš...

Jak tam má mít pořádek, když jí návštěvy lejou kafe do ibišků?!

;-D;-DR^

0 0
možnosti
DM

Aretta

8. 2. 2011 10:12
Prga!!

;-D;-D To to trvalo?! Cos dělala v noci? ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3812x
Ženská, někdy smutná, občas veselá, která má sem tam potřebu sdělit trochu "moudra" ze života. Snad vás něco potěší. Kliknutím na můj nos, se vám zobrazí všechny moje článečky.