Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IK

mejsehezky

27. 2. 2011 17:12
Liduško

Ty nemáš důvod ke studu a věř mi, soudný a laskavý člověk, v pravém významu toho slova, ví a pochopí V

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

27. 2. 2011 17:21
Re: Liduško

Jsem horká hlava, Ivett, však víš. L.V

0 0
možnosti
CGV

Ctitel Giuseppe Verdiho

27. 2. 2011 17:11
Paní autorce

Nejsem natolik dobrým znalcem historie, abych věděl, jak se pan Lustig choval v dobách gottwaldovských, reicinovských a urválkovských procesů. Takže se k tomu nevyjadřuji. Avšak pokud tehdy selhal, není od věci si to připomenout. Ke každému člověku patří jak jeho zásluhy, tak i jeho provinění. A to, že náhodou zrovna nyní zemřel, na tom nic nemění. Jak by jeho smrt v roce 2011 mohla změnit něco na tom, jak se choval v roce 1952? Je nesmysl říkat !o mrtvých jen dobré". Nikoli. I po smrti bychom o každém měli mluvit tak, jak ten člověk byl zaživa. Opakuji, že tím neříkám, že kritika pana Lustiga byla oprávněná: já o tomto období jeho života nic nevím. Ale pokud se Vám ta kritika nelíbí, paní autorko, tak polemizujte s jejím obsahem a nedovolávejte se úcty k mrtvému. Pokud se dopustil něčeho špatného, tak není co řešit a musíme na něj vzpomínat i z tohoto hlediska. Nelze aplikovat přístup poručíka Duba "Vy mě znáte jen z té lepší stránky".

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3812x
Ženská, někdy smutná, občas veselá, která má sem tam potřebu sdělit trochu "moudra" ze života. Snad vás něco potěší. Kliknutím na můj nos, se vám zobrazí všechny moje článečky.