Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IN

Za dojemný článek a záchranu pejska velká pochvala, kéž by lidé měli tolik soucítění nejen se zvířaty, ale i sami k sobě. V

3 0
možnosti
JK

Udělala jste dobrou věc R^

4 0
možnosti

J72a51n 58Š48u12s72t23e77k

6. 1. 2014 8:42

Tím článkem jste mě dostala. Škoda, že čtenáři dají raději karmu napsaným blbostem (např. mým článkům), než něčemu tak krásně lidskému (zvířecímu) jako je ten Váš. Kdyby měl admin srdce, tak by dal Váš článek do výběru, aby oslovil co nejvíce lidí. Inu, těžký život někdy člověka naučí soucitu.

Rád zvýším reputaci článku a přeji nádherný den. 

:-)

5 0
možnosti
Foto

Díky, omlouvám se, nějak neumím reagovat na chválu.;-)

1 0
možnosti
JR

J37a47r15a 74R96a24n45k

6. 1. 2014 23:46

R^Diky za lidske chovani, sama mam dve kocky a krmim vse okolo, urcite bych se zachovala stejne. Ted aspon chodim 1-2x tydne do zdejsiho utulku (hledaji stale dobrovolniky) a "vedu" na hodinovou prochazku 6-8 nechtenych ruzne velikosti, spis oni tahnou mne, ale dava mi to urcity pocit dobreho skutku. Jen se musim vzdy presvedcovat, ze si je nemohu vzit vsechny domu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3812x
Ženská, někdy smutná, občas veselá, která má sem tam potřebu sdělit trochu "moudra" ze života. Snad vás něco potěší. Kliknutím na můj nos, se vám zobrazí všechny moje článečky.