Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

pěnice

7. 10. 2010 10:10
Musím to napsat,

že se moc těším i za Vás,až to autíčko budete mít a vyjedete na první výlet.I zimní příroda je úchvatná,když budete koukat na sáňkující vnoučátka a jejich  radost.

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

7. 10. 2010 14:11
Re: Musím to napsat,

Já se jen nadechnu, vydechnu a pousměji při představě VV

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

7. 10. 2010 7:56
S tím vrácením příspěvku

to je možný. Je to asi stejný, jako když má někdo příspěvek na péči a jde do nemocnice. Taky mu ho na tu dobu vezmou. L. ;-)

0 0
možnosti
W

Wokobere

7. 10. 2010 6:49
Výborně napsáno

fakt s boží inspirací VR^

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

7. 10. 2010 7:49
Re: Výborně napsáno

Dík, to potěší. ;-) Ludmila

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

6. 10. 2010 23:27
Všem příznivcům akce "Ivett" :-)))

Ozývá se mi mejlem dost lidí, který článek oslovil a vypadá to, že by Ivča mohla získat slušnej peníz. Ono jen samotný povinný ručení nebo benzín bude něco stát. Nemluvě o úpravách auta, to bude určitě největší pálka !!! Takže zatím opět všem díky moc a až budou nějaký novoty, dám určitě vědět já nebo Ivett. Přátelé - krásnou dobrou noc !!! ;-)V L.

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

7. 10. 2010 6:34
Re: Všem příznivcům akce "Ivett" :-)))

Informovanost mne děsí, ale přece jen mám dobré zprávy, ekoˇa přepis se neplatí, mám průkazku ZTP/P, platí se údajně registrace vozidel, povinné ručení a havarijní pojistka- Ta je nutná pro případ krádeže, nevěděla jsem, že když vám ukradnou auto, musíte vrátit příspěvek. Znalé prosím o radu, co je dnes povinná výbava auta. Doufám, že bude mít autíčko zimní pneu. Pokud by korunky zbyly, nechala bych udělat parkovací místo, ale to zas tak důležité není.Na úpravy auta prý mohu požádat opět město, proplácí do sto tisíc, tedy snad. Zatím hledám po netu a naložení do auta bude zřejmě problém, ale přijdu na to :-)

Co jsem to ještě chtěla... už vím "Jste tu prostě úžasní!!!"V;-D

0 0
možnosti
P

pěnice

6. 10. 2010 13:22
Taky si myslím,

že tady nebudeme probírat dokola,kolik peněz přibylo.Ale osobně doufám,že to bude dost hodně.ˇJsem už ve věku,kdy peníze člověku ulehčí život,když už není mladý a krásný;-D.A tak si zároveň uvědomuji,jak je těžké,když zasáhne nemoc.Tady je důležité,aby ti,co mohou, měli snahu pomoct.

0 0
možnosti
DM

Aretta

6. 10. 2010 12:47
Týý jo

taková emocionální pecka po ránu...

R^ Ludmilo, seš frajer!!!

0 0
možnosti
C

Camino

9. 10. 2010 4:09
Re: Týý jo

Ludmilo, ses frajer!!!!!!R^

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

5. 10. 2010 22:54
Uvítala bych,

kdybychom přestali probírat tohle téma. Jestli a kdy má Ivett zveřejnit stav konta. Pochopte, že pro ni to musí být dost nepříjemný, i když je jistě všem nesmírně vděčná. Díky všem za pochopení !!;-) Ludmila

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

6. 10. 2010 10:02
Re: Uvítala bych,

Prozatím přišlo krásných 13 000,-, žasnu, jsem paf a moc děkuji všem VVV

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

5. 10. 2010 16:46
Přehled o stavu konta zkusíme vytlouct z banky :-)))

!!!!!!Pokud jste četli dole Ivett, ona

bohužel nemá ani internetbanking, ani telebanking. A nejspíš tomu vůbec

nerozumí, protože je to vlastně její 1. účet v životě. Tak já Ivett

poradím mejlem, jak se podívat na netu do svýho účtu, respektive banka by měla dát heslo. Pak dáme samozřejmě vědět. Souhlasíte všichni ??? ......... Já tak nerada něco řeším, ale z tohohle jsem nadšená !!! Kéž by to hodilo co nejvíc !!! Za Ivetu nepřestanu děkovat. Ludmila ;-)V

0 0
možnosti
S

sedici

5. 10. 2010 17:27
Re: Přehled o stavu konta zkusíme vytlouct z banky :-)))

Je mi fuk, kolik se vybere. To je pouze na rozhodnuti Ivety, jestli to zverejni nebo ne. Pouze me jako fandu do aut zajima co nakonec koupi. Doufam ze tim se pochlubi. A samozrejme cela castka nemusi jit na auto, Iveta zminovala potrebu nejakych uprav v byte, takze mozna ty prachy vyuzije i tam. Rozhodne drzim palce.

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

5. 10. 2010 12:15
Pro nás všechny i Ivett !!!

!!!!!!Já nějak nevím, ale moc se mi nelíbí, aby se tu zveřejňovalo, kolik se průběžně vybralo. Dáme na sbírku nějakej termín - navrhněte do kdy ? Třeba tak dlouho, dokud mi ho nechá redakce na blogu a pak vás jistě Ivett bude informovat. Přiznám, že já osobně to vědět nemusím. A účet je dcery Ivety, takže já sama nemám ponětí o stavu  "konta." Ale samozřejmě je to můj osobní názor. Budete-li chtít, jistě vám Ivett tyto informace ráda poskytne. Hezký den - Ludmila ;-)

0 0
možnosti
ÚNV

úplně nová Viktorka

5. 10. 2010 12:36
Re: Pro nás všechny i Ivett !!!

čistě racionálně: darující by asi (určitě) zajímalo, jaký je společný výsledek :-) A protože se lidi rozhodují víceméně spontánně, ev. po prověření, jaký je stav konta, ale některé banky jsou pomalé, myslím, že by začátkem příštího týdne mohl být znám konečný výsledek. Určitě není nutné dělat jééé u každé pětistovky.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

5. 10. 2010 9:08
jak vlastně vypadá aktuální stav?

možná by nebylo od věci to sem co den dva napsat....udržíme diskusi a přispěje víc lidí:-)

0 0
možnosti
P

pěnice

5. 10. 2010 9:57
Re: jak vlastně vypadá aktuální stav?

jsem taky toho názoru,ať článek nezapadne,nějak to aktualizovat.Taky se snažím kontaktovat na koho si vzpomenu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3812x
Ženská, někdy smutná, občas veselá, která má sem tam potřebu sdělit trochu "moudra" ze života. Snad vás něco potěší. Kliknutím na můj nos, se vám zobrazí všechny moje článečky.