Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

motorová.myš

4. 10. 2010 11:29
Vod jistý doby jsem děsně tuhej na škubání,

A všichni máme někoho,kdo by si zasloužil podporu od svých blízkých i cizích. Jenže to by byl dobrej skutek a ten se okamžitě trestá.Dneska tě ušetřím Ludmilko.:-P

0 0
možnosti
P

pěnice

4. 10. 2010 11:21
Pro autorku,

moc děkuji za to,že jste zřídila to konto.

0 0
možnosti
ÚNV

úplně nová Viktorka

4. 10. 2010 11:00
no...

R^

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

4. 10. 2010 10:39
za mě ano

aspoň na blatník;-)

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

4. 10. 2010 11:35
Re: za mě ano

Díky !!! ;-)

0 0
možnosti
MV

marka40

4. 10. 2010 10:31
Krásné,

lidské, srdečné. V:-)

Já také věřím v dobro člověka ( věřím v dobro člověka, věřím v krásu života, věřím dál....) Ale ne každého. Realita je taková, že jsou mezi námi i lidé skutečně zlí. To ale nic nemění na tom, že většina jsou lidé skutečně dobří a skvělí. ;-)

0 0
možnosti
B

Bobrufka

4. 10. 2010 11:21
Re: Krásné,

ano :-)R^V

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

4. 10. 2010 9:53
Pro Lidušku

Rozechvělá, ležíc tiše, možná zní to jako klišé, život perlou pro mne zdá se, kochám se v té vnější kráse, přátelství má velkou váju, v očích zas mám slanou vláhu, úsměv stálý, pohled čistý, červeň v tváři jenom místy. Zázraky se přece dějí, každý z nás má svou naději, rozdám hrstmi energii pro ostatní, co zde žijí, Nesmutním, neztrácím síly, život je přec krásný, milý, díky vzdávám, srdce hoří, tvoje slova mýty boří, ta pravda dlouhověká, člověk je pro člověka V

Liduško, skláním svou místy šedivou hlavu, to víš barva nevydrží věčně, děkuju ti, děkuju za podané dlaně i utřené slzy. Děkuju za virtuální objetí a to si piš, že si tě najdu.. Ivet alias Mejsehezky V

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

4. 10. 2010 10:07
Re: Pro Lidušku

Je to dobrý, od rána se klepu, až si to přečteš. ;-D V;-)

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

4. 10. 2010 9:44
Jak...

...moc znamená to...mírně? ;-):-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3812x
Ženská, někdy smutná, občas veselá, která má sem tam potřebu sdělit trochu "moudra" ze života. Snad vás něco potěší. Kliknutím na můj nos, se vám zobrazí všechny moje článečky.